Passau Beantwortung eingehender Kundenanfragen am Telefon (Inbound) - kein Verkauf am Telefon Telefonischer Ansprechpartner & telefonische sowie schriftliche Betreuung von Neu- und Bestandskunden
erteilten Anfragen nach Arbeitsanweisung Kunden-, Händler- und Werkstättenbetreuung im Inbound sowie Outbound Annahme, Bearbeitung und Weiterleitung von Vorgängen / Telefonaten sowie Einbindung
implementing complex Flow automations, Lightning Page customization, and data modeling preferred Apex, Visualforce, Lightning Component, and inbound/outbound REST API development experience is desirable
, -Control your operational processes (inbound, picking, outbound, etc), fulfilling service level agreeded and deadlines established, -Provide leadership for the site in assessing potential, developing talent
implementing complex Flow automations, Lightning Page customization, and data modeling preferredApex, Visualforce, Lightning Component, and inbound/outbound REST API development experience is desirableExcellent
receive inbound deliveries ensuring compliance with GMP standards and production requirementsSupport Logistics with freight planning and coordination of incoming deliveriesInitiate timely commissioning and
for the growth of our inbound sales channels in South East Asia. Your responsibilities would include tracking and analyzing the performance of advertising campaigns, managing the marketing budget and
payments. Utilize data analytics from ERP and Supplier Portals to optimize inbound logistics and inventory levels. Engage in the ERP compliance processes thereby ensuring robustness of plans by maintaining
and suppliers) Analysis on improvement and rationalization for all flows Managing transportation flows both Inbound and Outbound to achieve service level goals, requirements and expectations Managing
in der Personaldienstleistung umfassende Kundenberatung und Auftragsbearbeitung im Inbound und Outbound Gewissenhafte und genaue Arbeitsweise im Umgang mit Kundendaten Zielgerichtetes Arbeiten mit dem Kundenmanagement-Programm
Kundenbetreuung Neukundenakquise, Bestandskundenbetreuung und Kundenrückgewinnung in der Personaldienstleistung umfassende Kundenberatung und Auftragsbearbeitung im Inbound und Outbound Gewissenhafte und genaue
3PLs and internal stakeholders Support in logistics projects and implementation of new processes, new customer requirements or new markets Coordinates inbound and outbound flows within Europe in close
requiredPerforms up- and cross-selling (inbound calls) for existing customers and passes on leads to salesTakes and handles customer inquiries e.g. Track and TraceReviews reports (generated by the Performance
Sie zum Kunden und holen Sie wieder ab Ihre täglichen Aufgaben als Telefonischer Kundenbetreuer (m/w/d): Telefonische Kundenbetreuung in Englisch und Deutsch (90% Inbound; 10% Outbound) telefonische
Sie zum Kunden und holen Sie wieder ab Ihre täglichen Aufgaben als Telefonischer Kundenbetreuer (m/w/d): Telefonische Kundenbetreuung in Englisch und Deutsch (90% Inbound; 10% Outbound) telefonische
Sie zum Kunden und holen Sie wieder ab Ihre täglichen Aufgaben als Kundenbetreuer (m/w/d): Telefonische Kundenbetreuung in Englisch und Deutsch (90% Inbound; 10% Outbound) telefonische Auftragsannahme
als Telefonischer Kundenbetreuer (m/w/d): Telefonische Kundenbetreuung in Englisch und Deutsch (90% Inbound; 10% Outbound) telefonische Auftragsannahme Erfassung von Aufträgen im SAP-System Verfolgung
und Materialbewegungen durch Sie überwachen und analysieren KPIs Sie verantworten die optimale Lagerauslastung (Inbound, Outbound, Return) Sie führen Anpassung der Distributionslösungen und Sicherstellung
aller Abläufe Sie verwalten die Transportströme sowohl im Inbound- als auch im Outbound-Bereich, um Service-Level-Ziele, -Anforderungen und -Erwartungen zu erreichen Sie verwalten die mit dem Transport
für alle Abläufe Management der Transportströme sowohl inbound als auch outbound zur Erreichung der Service Level Ziele, Anforderungen und Erwartungen Verwaltung der mit dem Transport verbundenen Verwaltung
Agreements (SLA) IT customization and implementation (usage of Transport Apps for plants and suppliers) Analysis on improvement and rationalization for all flows Managing transportation flows both Inbound and
closure of invoices to secure on time payments Utilize data analytics from ERP and Supplier Portals to optimize inbound logistics and inventory levels Engage in the ERP compliance processes thereby ensuring