Konzerneigenes Call Center führender Versicherungsgruppe aus Europa bietet als Telefonmarketing Telesales Dienstleister und Contact Center seit über 25 Jahren Inbound und Outbound Kundenservices
Kundenservice und Contact Center führender Versicherungsgruppe aus Europa bietet als Telefonmarketing Telesales Dienstleister und Contact Center seit über 25 Jahren Inbound und Outbound
Kundenservice und Contact Center führender Versicherungsgruppe aus Europa bietet als Telefonmarketing Telesales Dienstleister und Contact Center seit über 25 Jahren Inbound und Outbound
Als Dienstleister bietet die Fullservice-Agentur seit über 25 Jahren Inbound und Outbound Kundenservices für alle Kommunikationswege und relevanten Kommunikations-Medien an. Das Contact Center
KKH Contact-Center GmbH sucht in eine/n Kundenbetreuer (m/w/d) Inbound Telefonie (ID-Nummer: 10971485)
informs customer on shipment status and exceptionsProvides spot quotations and performs up- and cross-selling on inbound customer callsPasses on leads to SalesHandles customer inquiriesHandles customer
Als Dienstleister bietet die Fullservice-Agentur seit über 25 Jahren Inbound und Outbound Kundenservices für alle Kommunikationswege und relevanten Kommunikations-Medien an. Das Call Center betreut
ArbeitgeberAls modernes Unternehmen entwickelt sich der Mandant ständig weiter und geht dabei immer wieder neue Wege Tätigkeit im Inbound, Outbound und SalesSicherstellen einer hohen ServicequalitätProfessioneller
Als Dienstleister bietet die Fullservice-Agentur seit über 25 Jahren Inbound und Outbound Kundenservices für alle Kommunikationswege und relevanten Kommunikations-Medien an. Das Call Center betreut
uns auf Sie. Mein Arbeitgeber Als modernes Unternehmen entwickelt sich der Mandant ständig weiter und geht dabei immer wieder neue Wege Tätigkeit im Inbound, Outbound und SalesSicherstellen einer hohen
Requirements: Bachelors degree in business or related field 3-5 years of Outside Sales experience SAP Experience Knowledge of inbound/outbound transportation, container management or warehousing markets
(usage of Transport Apps for plants and suppliers) Analysis on improvement and rationalization for all flows Managing transportation flows both Inbound and Outbound to achieve service level goals
inbound en outbound zendingen. Het aanvragen van export documentatie bij het douane team. Het verzorgen van de aanmeldingen en booking slots met vervoerders. Het terugkoppelen van zending details aan de
, -Control your operational processes (inbound, picking, outbound, etc), fulfilling service level agreeded and deadlines established, -Provide leadership for the site in assessing potential, developing talent
receive inbound deliveries ensuring compliance with GMP standards and production requirementsSupport Logistics with freight planning and coordination of incoming deliveriesInitiate timely commissioning and
and suppliers) Analysis on improvement and rationalization for all flows Managing transportation flows both Inbound and Outbound to achieve service level goals, requirements and expectations Managing
Agreements (SLA) IT customization and implementation (usage of Transport Apps for plants and suppliers) Analysis on improvement and rationalization for all flows Managing transportation flows both Inbound and